Minik12_3 seni çok iyi anlıyorum benim oğlum 3 kg doğdu ama iştahsızdı biberon almadı mama sevmedi derken ek gıda okayı da zehir oldu kriz geçiriyordum açıkcası. Oğlum 6 aylıkken yeni mi doğmuş bu diyenler oldu vs. Ama doktorun söylediği o cümle çok rahatlattı beni, büyümeyen bebek yok sağlıklı olsun kafi üzülsem de eskisi kadar takmıyorum