Günaydın kızlar sezaryenle doğum yaptım fakat normal doğumda bebeğimin başı gelmediği için mecburi sezaryen oldum alttan muayenede bebeğimin başına dokuna dokuna kıpkırmızı yapmışlardı ve bebeğim doğduğunda kesinlikle şapka taktırmadı çunku kafası kıpkırmızıydı acıyodu demek ki. 10 bucuk aylık oğlum şuan da kulakları biraz kepçe oldu çok yakışıyo o ayrı 🥰 ama yatarken özellikle komple bükülüyo kulağı o şekilde üstüne yatıyo düzeltmeye çalışıyorm hemen uyanıyo ve fazla kepçe olmasından korkuyorum ilerde hoşuna gitmeyip bana kızmasını istemiyorum yapabılecegım her hangibi sey var mı sizce ya bide size sorayım dedim