Bebeğim 4 buçuk aylık uyku sorunumuz çook var doğduğundan beri. Gündüz uykusu nerdeyse hiç yok yarım saati hiç geçmiyor. Geceleri güzel uyurdu şimdi atakta 1 aydır gece uykusu da yok. O da maf oldu bende. Artık gözlerimi açamıyorum bile kendiliğinden kapanıyor. Burdan bi arkadaş Mayıs papatyası çayının bebeklere iyi geldiğini yazdı geçenlerde. hem sindirim sistemine hem rahatlamasına. Kullanan var mı merak ettim. Nerden aldınız hangi markanın aldınız faydasını gördünüz mü ?