Kiraz Mamamız bitiyor ve bu acil birşey eczaneler açık değilmiş sanırım çıkmakta zaten yasak yani tabili kesin bir bilgim yok da kargolar çalışıyor mu onu da bilmiyorum ne yapmalıyım bilgisi olan yazabilir mi lütfen
Anne_6 Kiraz yakınınızdaki eczaneyi arayın sorun açık mi diye. Yakındaki markete gitmeye izin veriliyor. Veya polisi arayın getirsin size. Vefa Hattı kuruldu onları da arayabilirsiniz
Kiraz 17062019 çıkmak yasak değil mi izin felan almak gerekiyor mu 112 de çalışan tanıdığımız vardı gittim hiçbir eczane açık değil dedi
Kiraz Badevehande aslında ilk defa mamaya başladık ilk kutu ve bu kadar hızlı biteceğini tahmin edememiştim dün çıkılabiliyormuydu ki
Mehmetberatnnannesi Hangi mamayi kullanıyorsunuz eğer sma ise getir.com dan siparis verebilirsiniz orda bulunuyo
Aliferman Kiraz bizde dün gece ecz aldık normalde mama kullanmıyoruz ama oruç tutugum için sütün kesildi maalesef almak zorunda kaldık sorun olmuyor
Mehmetberatnnannesi Kiraz getir acil ihtiyaçlar için çalışıyor diye biliyorum siz uygulamayı indirin bi bakın isterseniz yada yakınlarınızda bi eczane varsa arayip görüşün
Zeynept Kiraz kargo çalışıyor. Benim eşim dün kızıma bez almaya gitti polis durdurmuş sadece arabanı bırak yürüyerek git al demiş. Yakınınızda varsa eczane gide bilirsiiniz diye düşünüyorum ama emin değiljm
Balkiz Kiraz 112yi ara ve durumu belirt canım eve zabıta gonderiyolar. Biz de ilaç aldirmistik o sekilde
Seyma_52 Kiraz geçen hafta aynı durumu bende yaşadım. Nöbetçi eczaneler arayıp getiriyorlar endişelenmeyin
Tncns Eczaneler nöbetçi sistemiyle çalışıyor geçen hafta aynı sorunu yaşadım bende eşim gidip nöbetçi eczaneden aldı geldi. Bir sorun yaşamadık.