Mesa33 Ben de sütüm öyle çok çok olmadığı için arada hiç istemesem de mama vermek zorunda kalıyorum bunu çok araştırmıştım doyması için nekadar emzirmeliyim diye sağdığım zamanlarda en fazla 60 cc çıkıyordu o da herzaman değil. Mamayıda her emzirme den sonra 30-45 cc veriyordum artık öyle yapmıyorum gün içinde nekadar olursa olsun iki taraftan da sürekli emziriyorum gece de yatmadan 75 cc mama veriyorum ki geceye pek bişey kalmıyor bende çünkü. çok şükür ki şimdilik yetiyor kuzuma. Ama bir yerde sadece mama ile besleniyorsa 3 aylık bebek için 4 saatte bir 120 ml verilmeli diyordu nekadar doğru bilemiyorum. Sonuçta bebeğin ihtiyacı kadar süt üretir göğüsler. Allah büyüktür bende buna sığınarak sadece anne sütü vermeye gayret ediyorum.