Yarimmmm Kızlar 1 aylık bebegim var erkek bebek mamayla besliyorum uaynıkken sürkeli ağlıyor karnını doyuruyom altını acıyom gazını cıkartıyom yinede mutsuz ne yapsam olmuyor uykuya dalamıyor sallanmak istiyor tek başıma bakıyoruö kafayo yicem uykusuzluktan
Hunilianne Yarimmmm gaz problemi cekiyor ne kadar çıkartsa da yetmez. 3 aylık olana kadar böyle oluyo bebekler dünyaya alışma sureci. Her akşam yıka, masaj yap, bebek arabasında evin içinde gezdir, gaz damlası kullan. üzgünüm zor bir süreç ama geçecek.
Anneveoglu Yarimmmm ahhh hatırlamak istemiyorum o günleri.. 😔😔 kolik bebek malesef.. neler çektim 4. Ayda düzeldi oturup bende ağlıyordum. Meme almıyordu memeyle boğuşuyordu gündüz uykuları 15 dkkaydı uyandığında sürekli ağlıyordu huzursuzdu. Battaniyede sallıyorduk sadece öyle susuyordu. 4 ay evden kapı dışarı çıkamadım eve kimsenin gelmesini istemedim en sevdiklerimin bile telefonları açmadım düzeldik allaha şükür çok çektim
Ergulomer Yarimmmm kuzum bizde oyleydık.. Biogaia kullan duzenlı sekılde ve sen rezene Kımyon anason karısını satıyor attarlar onu al cay yap ıc.. Bıraz da sabır cunku gecıo ınankı
Nilnil Yarimmmm canım neden emzirmiyosun sütün mü gelmedi acaba emzirirsen gazı da o kdr cok olmaz bineron cok gaz yapıyo bebege malesef bde gazı olan bebek sürekli memede kalmak şater en azından yarm aaat 1 saat dursa uyuya kalır benm oglumda öyleydi sürekli kalkıyodu
Duygu01 Büyük ihtimal kolik olabilir canım eğer öyleyse 4. Ay en az böyle sürer 😢 arkdaşımın bebeği öyleydi kızın artık piskolojisi bozulmuştu 24 saat ağlıyodu bebeği 5. Ayda düzeldi onun durumu
Bukrem62 Bizim de aynı öyleydi 4 ay sürdü uyudugu ve emdigi saatler dışında sürekli ağlardı..en erken 4 ayda geçer bekleyeceksiniz maalesef 😐
Rrraaaiiinnn Hunilianne benim oglumda sureklı agladı dus aldırmayprdum her gun ev klima ile ısınıyor ve soguk tu tek basıma yım diye masaj yaptım fakat gaz ııcn yetmezdi videolar izledim gaz cıkartmak ııcn ama sonra biogaia damla dedi doktor sansa sarılık ıcın gtmıstık o gun donum noktm oldu Allaha bin sukur o doktordan 😇 damla ise yaradı ve evde bebek arabasıyla her vakit hala turları z 8 aylık su an aglamasada uyurken alıstı ona bebeklıkten simdı onda uyuyor 😂 sonra yatagına alıyorum 🤷♀️