Merhaba güzel anneler🙏🏻Oğlum 27 günlük..Her ağladığında anne sütü vermeme rağmen göğüslerim patlıycakmış gibi🤦🏻♀️Gerçekten ağrı veriyor..Sağmak da istemiyorum yazık olur diye☹️Hani bebek yediyi kadar göğüs süt üretiyormuş ya..Bebeğim acaba azmi emiyor ki?Neden böyle olur? Ne yapmamı önerirsiniz?