Merhaba anneler ❣️
3 4 5 aylık bebişi olan sadece anne sütü alıp oruc tutan varmı? Konuşşak burada paylaşım yapsak. Bebişim 4 aylık sadece emiyor 3.günümüz bakalım sütümde bi değişiklik yok iftar ve sahur arasında bol sıvı tüketiyorum. Sizde durumlar ne 🥰