dnzozkn makinayla sağım yapamıyorsanız önce elinizle tanzikli kısmını sağın hem onsutte azalmış olur sonra emziğin boğazına kaçmaması için futbol topu pozisyonunda emzirin bebeği ters tutacaksınız googleda görselleri var mastit olmaya da engel aynı zamanda ben göğsüm çok doluysa bu pozisyonda emziriyorum. Emzirdikten sonra yağlı kısmı kalacaktır çünkü bebeğinizin kilosu çok düşük hepsini ememez sağım yapın 15 dk ardından yine emzirin çünkü sağma makinası hepsini sağamaz Bu işlemi günde bi kere yapsanız yeter ardından 2 saatte bir bebeğinizi emzirin ki göğüsünüz çok dolmasın ve önsütünüz ayrılmasın. Bebeğinizin kilosu çok düşük zihinsel ve fiziksel en çok gelişeceği aylar lütfen daha mantıklı olun emzirme desteği alın gerekirse. Benim bebegim önsüt yüzünden ilk ay 800 gram almıştı ona bile ne kadar üzülmüştüm 2. Ay 1400 kg aldırdım fakat çok çabaladım. Ve ASLA BEBEGINIZ EMERKEN MEMEYİ BIRAKTIRMAYIN. Ömrümde ilk kez emmekten çatlar diye bişey duydum bebek fazlasını kusar zaten bol bol emzirin memede ne kadar dursa yağlı kusma ulaşma şansı o kadar yüksek. Kilosu normale dönene kadar da geceler 2 3 saatte bir emzirin muhakkak.