Günaydın❤️Ne verirsem gaz oluyor gece kıvranıyor.birde öğlen saatlerindw veriyorum geceye kadar hazm olsun diye.sinirlerime hakim olamıyorum bu sıralar.bebeğim geceler uyumadıkca çıldırıyorum.1 ayda geçse sonramı başlasam yeniden aceba.yani sorun olurmu?doktora sorucazda önce burda sorayım dedim.zaten burda tecrübeli annelerin yazdıklarını söylüyor doktorlarda❤️❤️