Bebeğim doğduğundan itibaren 2 ay nerdeyse kusmadı desem yeridir 2 aydan itibaren kusmaya başladı ve şuan sık sık kusuyor endişeleniyorum ama kusmuğu normal kan safra herhangi bişey yok ateşi yok kilo alıyor keyfi genel olarak yerinde haraketli bir bebek şu korona yüzünden doktora götürmeye çekiniyorum varmı bizim gibi sorunla karşılaşan sonuç ne oldu doktora gitmelimiyim yoksa bir müddet daha takipmi etmeliyim 2.ci ay kontrolünde fışkırırı tarzda kusma yoksa sorun yok takip edelim demişti fışkırır tarzda derken tam olarak nasıl oluyor yaşayan varmı bazen biraz tanzikli kusuyor geğirirken falan bilemiyorum çokta fışkırır gibi da değil sanki