Ayseynep aynen cnm ben iki gün denedim sahur da yedim öğlen 2 ,3 gibi açılmaya başladım midem kazındı resmen bebeğim ,4 aylık ona da yazık günah sevap kazanayım derken yavrumu perişan ederim kaza etme şansı var ha kişinin sütü şarik sarıl olur akar fazla fazla atmıştır dolaba tutar ama ben yiyip içmez isem olmuyor