HeyArnold aslinda belki biz de bu kadar ayri kalmazdik, sizin yaptiginiz gibi dikkat Edip hayatimiza devam ederdik ama olaylarin İlk goruldugu gunlerde malesef esimin Calistigi hastanede bir arkadasi pozitif cikmisti. Oyle olunca biz daha İlk anda evleri ayirdik😔 biz ailemin yanina gittik. Sadece kapidan gelip bizi gordu esim. Gecen hafta yanimiza geldi, bir hafta izin var diye. Ayri bir odada kaldi, tuvaleti, banyosu ayri… yemegini odada yedi. Biz de karsi odasinda kaldik. Odadan odaya konusuyorduk☺️ Bu hafta Sonu geldiginde artik dayanamadik. Onun da psokolojisi bozuk. Cocuk beni tanimayacak bile diyip duruyor. Kucagina aldi sevdi, gece bebisi de yanimiza alip yattik. Ama surekli bir birbirimize birsey olmaz, bebisimizi riske atmiyoruz dimi diye sorduk durduk…Zaten bu haftadan sonra iki hafta yogun bakim rotasyonunda olacak. Korona hastalarina bakacagi icin rotasyon bitince 2 hafta da evde kalirim gelmem yaniniza dedi. yani zaten 1 ay gelemeyecek. o yuzden bu iki gun tatil gibi geldi bana☺️ Evet o postlari gordukce keske Benim de esim hep evde olsa, sikildim, biktim desem, Boyle dertlerim olsa diyorum. ama hic demedim sanirim demezdim☺️