Sareminel bizim genel olarak ablasıyla oyunlar oynuyorlar topla oynuyorlar, ablası elinden tutup şarkılar söylüyor oğlumda sesler cikararak esslik ediyor ,oyuncaklarla beraber oynadıkları için olsa gerek pek sıkılmiyor, bide en sevdiği oyun diyebilirim kapaklı oyuncaklsr kutular v.s onları defalarca kapatıp tekrar açıyor kendi kendine gül seviniyor yapabildiği icin bu şekilde bir süre oynayabiliyor ,araba surmece oynuyoruz hep beraber bazen balkona çıkarıyorum hava güzel olduğunda inanılmaz seviniyor böyle aksami ediyoruz işte 😄