İki tane al bi markali test yaptim tekini geceden yaptim sabaha ikinci cizgi golge olmus bir daha yaptim ondan sonra 4 saat sonra golge oldu ikinci cizgi sonra da erken gebelik testi alip yeniledim sabahtan markasi miratech negatifti ve saatler gecti hala negatif sizce kan testine gerek var mi kizlar bu arada yeniyim yardimci olursaniz sevinirim:)