Tabiki de memeyi bırakmayacaksın. O bıraksa sen zorlayacaksın. Hamileliğinin 7. Ayına kadar emzirebilirsin. Benimde 1 yaş 13 günlük kızım var 5 aylık hamileyim hala emiyor bırakmadı ama süt bitti yeni yeni keşke bitmeseydi 2 ay daha ona üzülüyorum. Çok yiyemedim bulantı zamanlarında o yüzden. Benim de çok sinirlendiğim, yiprandigim, bunaldigim hatta emzirirken agladigim çok oldu ama bu zamanlarına geri dönemeyeceksin öyle düşün. V3 bebeğin için anne sütü ve anne şefkatinden daha değerli hicbir şey yok