Prnsannesi evet canım gerçekten doğru bildin çok sakinimdir 🙈😀 sütümün hep olduğuna inandırırım kendimi. Bi ara gerçekten göğüslerim bi anda indi sütüm azaldı yetmiyor korkusuna girdim kendimi o kadar gerdim ki yemediğim içmediğim kalmıyordu ama yine de göğsüm boş boş oluyordu. Sonra kendimi sakinleştirdim. Yetmese ağlar durmaz kg almaz diye. Şimdi 6. Ayı geçince daha rahatladı kafam. Hamileliğimde de böyleydim kuzum ben çok sıkıntışı hamilelik geçirdim doğru düzgün bebeğime faydalı hiç bişey yiyip içemiyordum. Bi yediğim tost çorba patates kızartmasıydı resmen. Sürekli hastanede antibiyotik tedavisi görüyordum. Doktora çok ağlardım çocuğumu hiç iyi besleyemiyorum faydalı bişey yiyemiyordum nasıl olcak diye sonra doktorum beni sakinleştirdi. Sonra bende oğlumun hep iyi olduğuna inandım doğunca ona çok iyi bakcam diye güzel şeyler düşündüm. Oğlum 4200 kg doğdu ☺️ Kesinlikle güzel şeyler düşünün güzel şeyler yaşayın 😊