Bende aynı durumdaydım ne topuğuna vurmak uyandırdı ne de burnunu sıkmak tek çareyi bi havluyu biraz ıslatıp yüzüne sürmekle bulabildik. Böyle zamanda kıymak lazım. Bide iyice ağlaması ayılması lazım ki çabuk uyumasın ben hep biraz ağladıktan sonra verdim memeyi