Oğlum ek gıdaya başladığından bu yana değişiklikler oldu ilk zamanlar (şuan 7 aylık)iki öğün besliyordum ve yiyordu şuanda hazırladığım besinlere dokunmak istiyor bende izin veriyorum keşfetsin diye daha sonra da tadına bakıp yemeye başlıyordu üç dört gündür de sadece ortalığı dağıtıp yemiyor Sadece öğlen yiyor akşam hazırladığımı itiyor zorlamadım hiç zorlamakta istemiyorum böyle olanlar var mı ???