HacerMelihAkif benim bebeğim 3 buçuk aylık ve 20 günlükten beri aşırı kusuyor yese de- yemese de sürekli. Ar mama, kıvam arttırıcı kullanmadığımız ilaç kalmadı düzelme olmadı. 3, 4 kez ultrasona girdi ve artık mide de ve ya yemek borusunda bi sorun olduğunu düşündüler prematüre olması da bunu düşündürdü. Mecbur en son ilaçlı film çekilmesi gerektiğini söylediler. Yoksa bu kadar eziyet çekmesini asla istemem mecbur çekildi çok şükür önemli bir şey çıkmadı, teşekkür ederim hepimizin bebeğine sağlık versin Rabbim