5 ay önce spinal sezaryan oldum belden uyusturduklari yer baskı yapıyor oturdugum an istemsizce iki büklüm oluyorum dik oturamıyorum ve iki elimin de baş parmaklarm da sinir sıkışması oldu fazla kullanamıyorum surekli ağrıyor ve zamanla kavrama yeteneğim kayboluyor hastaneyede gidemiyorum benimle aynı durumu yasayan varmı nöroloji ye gitmem gerekiyor muş gidemiyorum surekli ağrı kesici kullanıyorum o bile fayda etmiyor