Ceceyk01 15. Gunden sonra bızdede başladı bağırsakları şekıllendiği için gaz sancısı oluyormuş gaz damlası kullanırsanız sizde rahat edersiniz bebeğinizde sabırla masaj yaparsanız faydasını gorursunuz ben Nurse Harvey’s ve bio gaıa kullandım masaj yapıyoruz ayaklarına yakın sıcaksu torbası koyuyorum arada rezenede verıyorum oda hemen rahatlatıyor fazla verırsenız ishal yapar yalnız şuan 46 gunluk hala sancılar devam edıyor