Kuzeyimm41 sizin neden bukadar kötü geçti acaba? Ben de spinal sezaryen oldum ne iğneyi vurmalarını hissettim doktor konuşuyordu aaa belinde ödem olmuş falan sonra bitti dedi, birde mesela örtü vardı ön tarafı kesinlikle görmüyordum ki anestezi doktoru sürekli beni konuşturduğu için hiçbişey görmedim birde doktorum hep bana açıklama yapmıştı şimdi biraz çekiştirme hissedeceksin korkma bebeğin çıkış anı olcak, organlarına dokunuyorum miden bulanabilir falan çok şükür o yüzden rahat geçmişti, acaba doktorunuzun ,hastanenin etkisi olabilir mi? Birde bunları anlattım çünkü kolay güzel sezaryen de var bilin, kendinizi kötü olacak diye düşünmeyin diye yazdım🤗