TALHA1221 Selamünaleyküm😇 Aralık 21de normal doğum yaptım şubatta adet gördüm ama adetim sadece 1 gün sürüyor böyle sorun yaşayan var mı 🙄
TALHA1221 Tugceokur 1 yıla kadar olmamak normalmiş ama 1 gün tek sürünce rahatsız oluyorum hastaneye de gidemiyoruz 🙄