Minikkizimmm ben yaptiiim vee coookda mutluyum yaptigim icin bidaha olsa bidaha yaparim acip acip onu izleyip gözlerim doluyo yokadarini söylim.. ben hatta kocaman bi parti yaptm ikimizin aildsi yakinlar arkadaslar dln evimizin bahcesinde yaptik ve cokda güzel oldu 🥰🥰 allaha sükür simdide yanimda uyuyo hicbiseyide eksik degil bosuna para diolar o parayla baska sey alirsin diolar ama hevesini kacirttirma öyle diyenlerden ben yaptm yinede herseyine yetti paramiz sükür 🤲🏽 Yani yap icinde kalmasin 💋