AyseM ay şu kayınvalidelerden gına geldi artık. bende kayınvalidemlerle yaşıyorum. cocugum 4 kiloya yakon dogdu. ilk ay 1.5 kilo aldı. 2. aya girmemize az kaldı herkez apartmandaki konsularımız bile nekadar güzel bakıyosun cocuguna sütün yarıyo maşşallah derken bizimkiler her agladgında git emzir açmı acaba demek bugün az geldiyse gibi saçmalıklar söylüyolar. defalarca söylemeyin şöyle şeyler diyip durdum tm dedikleri halde buseferde güzelleştirerek söylemeye devam ettiler. ay baksana nasılda bakıyo sana anne beni emzir der gibi saçmalıklar yaptılar üstelik kayınpederimde diyo açmı acaba diye sürekli gün içinde yuz kere resmen !!!! dün kavga ettim kaynanam afedersin bitarafını yırttı. bida demeyiz tm diye kocamda herseferinde onları tutuyo. çıldırıcam !!!!!!