Sibel1602 Arkadaşlar oğlum sol gögsümü hiç tutmuyor tutuncada midesini bulandırıyor bu durumu yaşayan var mı 3 ayını doldurmak üzere ve ek gıdaya ne zaman başlamak gerek bazıları 3 aydan azar azar tattırıyolar
123Masal Sibel1602 ben 🤦🏻♀️ Kızım 15. Ayını bitirdi ve 15 aydır sadece sağ göğsümü emzirebildim tek memeyle bugüne geldik solu benmkide agZına alınca direk öğürüyordu maalesef değiştiremedim bu durumu hala öyle resmen ucu yok sol tarafın kaldı öyle 🤷🏻♀️😔
123Masal Sibel1602 ek gıda içinde daha çok erken hazmedemez bile midesi doktorunuz dısında kimseye bakmayın siz ☺️
neseli-anne Sibel1602 benim bebeğim 6 aylık baştan beri hep solu emdi sağ gögsümü emmedi ama ben 6 aydır sağ gögsümü solu emzirdikten aonra sağıp içiriyorum malesef bazı çocuklar böyle ben artık kanıksadım yorucu oluyor ama canları sagolsun
Birkoalaanasi 3 aylık bebek için sadece anne sütü ve formül süt. Doktorunuzun önerisi ile tadımlara başlayın. Daha çok küçük şu anda tadım için. O bazılarına bakmayın lütfen 🥀
Sibel1602 Birkoalaanasi teşekkürler bende öyle düşünüyorum sütüm yettği sürece vermemeyi düşünüyorum tadımlıkta maamada
Sibel1602 123Masal yaa 15 aya kadar yettimi peki sütünüz aynı bende o durumdayım ucu yok benimde aşırı stres yapıyorum
123Masal Sibel1602 yani şuanda emiyor hala geliyorda süt ama calıstıgımdan dolayı mamaylada destekledim mecburen calısırken ona bırakıp gidecek kdr yetmedi 🤷🏻♀️