Kibos merhaba ben de tükenmek üzereyim fikir verebilirseniz çok sevinirim.6 buçuk aylığız gündüzleri ayakta sallayarak ayetel kürsi dinleyerek 10 dakika da uyuyoruz.40-45 dk uyuyor.Akşam en geç 21:00 da emerek uyuyor meme de uyuyor yerine yatıyorum ve gece 10 dan fazla kalkıyoruz sabah da erkenden uyanıyor.Gözü kapalı emiyor.Bugün yatır kaldır yöntemini denedim ama pes ettim o kadar çok ağladı ki sor sakinleşti.Meme de bile çok zor uyuttum.En hafif yöntemi denedim onda bile çok tepki verdi