Kibos benim bebeğim gazlı bebekti. hep sallayarak uyudu şimdiye kadar 7 aylik şimdi. Ama artık sallamadan sadece arada ellerini tutuyorum öyle uyuyuyor. Ama tabi uykuya geçiş biraz uzun ve gece sık uyanıyor. Sorum şu aslında ağlatmadan mi başardınız yoksa bebeğiniz ağladı mi bu eğitim sirasinda?