Svdasya doğduğu andan itibaren canım normal bebekler gibi düşün yani zamanında doğan bebekler gibi. Oğlum 3 haziranda doğdu 3 ağustosta da 2. Ay aşıları yapıldı . Yani erken doğdu diye doğması gereken tarihe göre hesaplanmıyor ne zaman doğduysa doğduğu gün itibari ile aşı takvimi oluşturuluyor. Telefonum kırıldığı için geçici bir telefon kullanıyorum bunada alışamadığım için yazarken klavye hatası oluşuyor. Kusura bakma yani yorumu paylaşmadan inceleyip öyle paylaşıcam 😂