ebz09 11 aydır kullanıyorum inanılmaz memnunum iyiki almışım dediklerimden koku yapmıyor oğlumıun odasında duruyor pişman olmazsınız tek sıkıntı her ay çöp poşeti almak 400 küsür olanı var tam 1 ay gidiyor ¾ günde bir değişiyorum poşetini birde 1000 küsürlü olanı var o daha uzun gidiyor