Berfin988 8 gun oldu dogum yapali doktorun verdigi antibiyotigi 1kere ictim sadece cok buyuk icemiyorum hemde unutuyorum hep sizede verildimi antibiyotik dogumdan sonra icmeyen varmi icmesem bisey olurmu acaba
Sahika3 Berfin988 ben antibiyotik kullanmama rağmen ağır idrar yolu enfeksiyonu geçirdim. Vücut her türlü hastalığa enfeksiyona açık oluyor mutlaka için
Mira25 Sezeryan ise kesinlikle iç ikiye bölüp tek tek iç ben içmedim yara yerim enfeksiyon kaptı bir daha açıp iltahapı boşaltacaklardı antibiyotik içerek geçti Allahtan
Berfin988 Teşekkur ederim kizlar kirip icsem bi sakincasi olurmu ki bazi ilaclar kullanilmiyo ya oyle
AreninAnnesi7301 Berfin988 O antibiyotik yaranin çabuk iyileşip enfeksiyon almaması için kullanmalısınız mutlaka
ebz09 AreninAnnesi7301 unuttum içmeyi sezeryan oldugumdan bide mantar enf. zaten vardi tetikledim icmeyince
gonul0805 Berfin988 evet verdiler normal dogum yaptim 1 kutu kullandim augmentin diye bi ilac bence içmelisin ben onu ictikten sonra içim acayip temizlendi resmen icerde ki o enfeksiyon aktı sümüksü sekilde bir sürü akinti geldi ve cok rahatlatti beni 20 gun oldu dogum yapalı bence aksatmamalisin