Kuzeyimm41 Bizi neler bekliyor ? Pazartesi yaptıracağız birinci ay asısını. Verem aşısıymış sanırım. Çok ağrı yapar mı 😏😏😔 sonrasında ateşlenme falan olur mu 😞 hiç kıyamıyorum yaptırmak istemiyorum aklımdan çıkmıyor 😭
Mom0870 Kuzeyimm41 olabiliyor ama bizde olmadı canım. Rahat ol öncelikle 💗 3 gün banyo yok o aşıdan sonra ona göre bence bir gün önce mutlaka yıka bebeğini 🌸 biz virüs nedeniyle 4. Ay aşımızı rica ettik arabada yaptırdık aradık hiç içeri bile girmedik ebeniz anlayışlıysa rica edin. Şimdiden geçmiş olsun
Hilerrr Kuzeyimm41 hepatit canım ikinci dozu çok şükür bizim iyi geçti bir ay aşısı genelde iyi geçiyormuş zaten Eve gelince birazcık mızmızlandı göğsümde uyudu ben her ihtimale karşı agrı kesici verdim azıcık
Ikrazumra19 Kuzeyimm41 verem degil canim cok hafif bir asi 2.ay asisi biraz agir korkma hicbirsey olmaz bebeginin sagligi icin yaptirmab lazim Rabbim saglik versin asi filan 5 dakika😊
Mom0870 Kuzeyimm41 hemen sakinleşti 😇 bu aşılar çok zor hastalıklardan koruyor bebeklerimizi. Bende ağlıyorum o aşı olurken ama napalım 😀💗 gelecekte daha sağlıklı olmaları için bugün biraz ağlayacağız
Sahika3 Kuzeyimm41 hepatitin 1. Dozunu doğumda vurdukları için bu hafif geçen bir aşı genelde ateş olmazmış endişelenecek bir durum yok
Bora_Mom Kuzeyimm41 valla isim olarak hangi aşıları olduk bilmiyorum ama iki kol bir bacak şeklinde 3 adet aşı olduk ve 2 gün atesimiz oldu, hep üstümde idi çok şükür atlattık
_Cansuuu_ Kuzeyimm41 canım hepatit b ikinci dozu vurulacak. Benim bebeğimde de ateş olmadı şükür o an biraz huzursuzlandi normal.olarak sonra eve gelince uyudu. Yarın biz de 2. Ay asımızı vurulcaz o karma aşı olduğundan üç asiymis bende ondan korkuyorum bakalım.
Annekeki Hepatit canim ates yapmiyor hatta bize atesi cikarsa asidan zannetmeyin ates yapmaz bilin ki baska bir seyden atesi cikmis diye uyarmislardi. İkinci ayda verem ve karma asi olacak verem koldan karma iki bacaktan o ates yapabiliyor.