Benim kızım da 6 aylık 3 aylıgından beri gece beslenmesini sevmez bende en son bıraktımm zorla yedirmeye çalışıyordum hep simdi en son 12 gibi yiyor bir daha sabah 8 9 gibi uyanınca bi sorun yasamadım yani kilosuda iyi bazı bebekler uykularının bölünmesini sevmezmiş doktor istemiyorsa verme o isterse zaten uyanıe aglar demişti bende bıraktım oda rahat etti bende