Yegino HiranurElifLiva imkanınız varsa mutlaka yaptırın derim riske atmayın yan etkisi de yok zaten ağızdan veriliyor
Pelin87 Cigdemm988 yaptırdık ama çok da elzem değil kuzum hiç üzülme boşa. Mesela kimi doktora göre tek doz yeterli, kimisine göre 2, kimisine göre 3 doz olmalı. Kuzenim oğlunu profesöre götürüyor tek doz yeterli demiş bende 2.dozu yaptırmıcam o yüzden. Zaten Rota virüs de en çok 3. Ve 5. Aylar arasında görünüyormuş Bebeklerde
Cigdemm988 Aselin_Annesi20 Pelin87 bir doz yeterlimi yani suan 4 bucuk aylik yapatirabiliyormuyum acab
Azrasmomm Esrasya başka bir şey yoktu döküntü egzama vs. Mukuslu kakadan ilk farkettik. Sonra rotavirüs aşısından sonra kakada kan gelince sıkı diyete başladım . Hatta baya kilo vermiştim o zaman. Şu an ek gıdaya geçtiğimiz için haliyle mukus yok. Kan da görmedim. 2 ay önce kandan ve deriden alerji testi yapılmıştı ilkinde deri testinde çoklu besin alerjisi çıkmışto. 2. Kez yaptırdığımızda hepsi negatif çıktı. Doktorumuz o zaman 1 yaşına kadar geçer demişti. Şu an bebeğimde tek sorun hala çok gazlı olması uyurken bazen inlemesi karnında mi bağırsaklarında mo bir sıkıntı var yoksa alerjiden ni hala biliyorum
Esrasya Azrasmomm alerjisi olan bebeklerde gazda oluyor sanırım ya benimki de çok gazlı. Sadece sebze mi yediniz ne yiyeceğimi de bulamıyorum çok zor bu diyeti yapmak
Azrasmomm Esrasya evet çavdar ekmeği sebze ve et olarak kuzu eti yiyebildim. Zor bir süreç gerçekten bebeğim emmedi de hiç hep sütümü sağarak verdim veriyorum hala. Alerjik bebekler için mamalar var onları da içmedi kıyamadım bende sütüm varken zaten. Gerçekten çok kötü kokuyordu
Azrasmomm Esrasya sabah kahvaltıda hep zeytin domates salatalık ve yeşillik yiyebildim. Kahvaltı için pek seçenek kalmıyor
Aselin_Annesi20 HiranurElifLiva eğer imkanınız el verirse yaptırmanızı tavsiye ederim ben yaptırdım kızım diş çıkarırken falan ishal olmadı doktorumuz bu aşıdan çok ishal olmaz demişti bide benim arkadaşımın kızı zehirli ishal oldu yani rota çok zor günler geçirdi Allah korusun kardeş imkan olmazsa Allah yardımcımız olur inşallah çünkü bende menenjit yaptımadım
Aselin_Annesi20 Cigdemm988 hiç canını sıkma canım rabbim yardım eder sen imkanın olmadığı için yaptıramıyorsun olsa gözünü kırpmazsın yavrun için işte bu hayat herkese adil davranmıyor keşke bütün aşılar ücretsiz olsa
Tugceeeee12345 Cigdemm988 ben yaptırdım çok şükür bizimde durumumuz aman aman iyi değil ama aşılar önemli Allah nasip ettiği sürece hepsini yaptıracağım 😇
E_Defne Cigdemm988 ben yaptırdım hatta 2. Dozunu 10 gün önce sartlardan dolayı kendim yaptım tabi %99 koruyo ama bu bile yeter keske siznde yaptrma imkanınız olsa
Gamzeli Cigdemm988 yaptirdim ben ama yaptirmayan da genelde sknti yasamiyor yani ama ben kucukken olmusum korkudan hani yaptirdim
Pelin87 Cigdemm988 ben 3 aylıkken yaptırdım kuzum, kuzenimde 3 aylıkken yaptırdı. 2. Dozları yaptırmadık. Benim bildiğim kadarıyla bebek 14. Haftayı geçmemeli ilk aşı için, 4,5 geç olabilir, bir doktora sorman lazım
PelinBulutMasal Merveazra doktor özel aşılarını 3. Ayda yaptıracaksınız dedi. Menenjit de özel diye ben öyle düşündüm ama araştırdım sonradan dediğiniz gibiymiş. Sadece rota olacak o zaman
Seda_123 Cigdemm988 Devlet tarafından zorunlu kılınan bi aşı değil zaten isteyen yaptırıyor keşke uygun olsaydı veya ücretsiz olsaydıda herkes yaptırabilseydi
TalentedMom Seda_123 ilerde zorunlu aşı olup ücretsiz hale getirilecek diye duydum da ne zaman devreye girer bilmiyorum
TalentedMom Cigdemm988 ben yaptırdım çünkü görümcemin oğlu 3 yaşında rota virüsü geçirdi bir kaç gün hastanede yattı ondan korkup yaptırdım