Boyle nokta nokta mi kabarik. Benim oglum da 8 aylik 4 aylikken alerji tanisi aldi ozamandan beri o yarayi geciremedik. Alerji icin cocuk gastrocusuna gidiyorduk prof. O dedi ki yok bu egzema degil sebaroik dermatit. Yani ne bilim bence alerjiyle baglantili. Velhasil kelam 4 aydir gecmiyor. Ozel sampuan nemlendirici hersey kullaniyoruz. Tam gececek gibi oluyor bi bakiyorum yolmus minicik elleriyle haydiiii yine yara. Ben simdi gun atlamali banyo yaptiriyorum. Banyo yaptiracagim gun zeytinyagi diger gun nemlendirici suruyorum. Banyoda da yumusak firca tarakla tariyorum suan baya toparladi yolmazsa tekrar kerata. Bunca sey yazdim cizdim alerjik bisey olmasin sizin de?