2 taneydi artı rotanın 2. Dozunuda 4. Ayda yaptırdık biz. Hemşire ateş düşürücü ver dedi eve gidince ama vermedim. Sürekli kontrol ettim çok şükür ateşi de olmadı. Bizim doktorunuz asi ateşi konusunda hemen ilaç verilmesine karşı. Sık sık takip edin 38 olunca ilac verin diyor.