13 ünde sezaryan ile dopum yaptım. Sarılık nedeni ile 5. Gün yattık hastanede, sonra idrarınınyaparken sancı cektiğini ilk doğduğundan beri erkek bebekte olur dedi üç doktor gezdim, enfeksşyon çıktı idrarda, cuma günü kana tekrar baktılar antibiyotik tedavisi için çağırdılar. Bu sefer hiç bir şey yok anne sğtğ yeter dediler. Az önce altını değiştirirken eşim fark etti kustuğunu yan çevirdğk bir baktık sarı renkte. İnternette bir sürü şey var. Bilen var mı ne yapmalıyız, bir kere oldu bşr daha olmadı. Kafam karıştı. Allah kimseyi evladıyla sınamasın.