Eşimle kazancımız aynı ikimizde memuruz ilk evlendiğimiz zamanlar oda demişti iki kişiyiz dolmaz hemen elinde yıkayıver diye ben hiç umursamadım benim düzenim boşa almadım dedim hep görümcem duydu bi kere de kızdı eşime bi bu kaldı yapmadığı niye alındı bu makina bizde günde iki kere çalıştığı oluyo sizin iyi gene dedi eşim yaaa o zaman benim eşim dikkatli 3-4güne bi çalıştırıyo dedi şükretti bana 😌