Ben yemediğim zaman etkileniyordu sütüm. Şu an Yememe rağmen az, oruç tutsam ne olur bilmiyorum. Zaten bu konuda bir zorunluluk yok emzirme ve hamilelikte. Bebeğiniz için sabredip erteleyebilirsiniz herkesin vücudu bir değil. Benim hemen etkileniyor mesela. Bir kere azalınca, arttırmak çok zor. Bebeğim 7 aylık bir de. Sizinki daha küçük. Bence tutmayın ama siz bilirsiniz