Rabiapnr bizi 9 aylıkken de aramamışlardı canım zaten çocuk da alerjikti, 1 yaşında yapıcaz dediler o zaman da alerji seviyesi düşmemişti tekrar test falan olunca uzadı işte. Kızamık aşısının olduğu grupla diğer 1 yaş aşıları 1 ay arayla olabiliyor ama hepsi olacaksa da aynı gün içinde yapılıyor diye hepsini yapıyolar hiç Bi şey olmamıştı ama 12 gün geçti kızamık gibi döküntüler döktü bebeğim ya, yan etkiymiş, bu süreci hemşiremizle yönettik canım doktorumuz devlet hastanesinde olduğu için o kadar özel ilgilenemiyor. Tekrar Bi alerji testi yaptırmanı isterler belki, aile sağlığını Bi arayıp sorun bence 👍