morsevenfilolog Mom010 Bende birkaç ürünü var ve kaç kez yıkanmalarına rağmen hiçbir şey olmadı. Çok kaliteli ve yumuşacık. Çok seviyorum. 🥰
Tuba9152 Mom010 bende ürünlerini çok beğeniyorum ama kendi sitesinden almadım instagramdan alıyorum bir butikten öneririm
zumramomm Mom010 Bir kere Trendyol uzerinden aldım.Birde hediye geldi, gerçekten çok kaliteli çok güzel ürünleri
Doruk2019_annesi Doruk2019_annesi instagramı güvenilir mi bilemiyorum Trendyoldan alıyorum ürünleri güzel bedenleri genelde tam kumaşları kaliteli🤗
Birkoalaanasi Yalnız ben bu sayfayı daha önce neden görmedim. Hemde 6-9 aylık alışverişi bitirmişken görmem 🧜🏻♀️
Eylul2405_ Yazlık ürünlerden aldım yeni geldi. Baya uygun fiyatlı ve güzel gözüküyorlar. Yıkandıkça nasıl olur bilemiyorum tabi. Yerli üretim olduğu için de desteklemek gerekir diye düşünerek epey aldım
Kubradaghan01 Bende sipariş verdim daha gelmedi ama ürünleri güzel ve kaliteli duruyor umarım memnun kalırım