Kızlar 3.postum bu. Resmen 2 kişi bi çocuğa bakamıyoruz. Kayinvalidem yanım da. Napcam ne etcem şaştım. Kızım 37 günlük olcak yarın. 20 günlükten sonra gram huzur kalmadı ne bende ne kızımda. Hiç doyduğunu bilmiyor devamlı ağzı aranıyor devamlı emmek istiyor. Gaz sorunumuz vardı çözdük sayılır damlaları kullanıyorum. Ama ara ara oluyor bugün de oldu fazlasıyla. 2,5 gün kaka yapmadı kaynanam sabun verdi çünkü huzursuzdu morariyordu . Istemesemde verdi . Verince rahatladı. Ertesi gün akşama kadar yapmadı yine verdi . Bugün yine aynı yine verdi ve 3 defa yaptı kakasini. Ama sancısı devam ediyordu meme istiyor devamlı. Memede rahatlıyor hırsını mememden çıkarıyor çekiştire çekiştire. Emzigi almıyor kabul etmiyor öğürüyor. Çok üzülüyorum elimden bisey gelmiyor. Kollarımda morardı kaldı bugün. Cok korktum aglamami durduramadim. Çok fazla emiyo. Mide boşalmadan bir daha emiyo gaz birikiyor iyice . Çıkarsam bile yine emdiği için gaz doluyo. Çünkü bağırsakları gurul gurul. Zor da çıkarıyorm hemen çıkmıyo. Ağlamaya başlayınca gazı da cikartamiyom. Doktora goturcem eşim yok asker olduğu için görevde. Ne için götüreceğimi bile bilmiyorum. Kolik mi yada başka bisey mi var. Inanın her yeni güne uyanmam bugün başımıza ne gelecek olmasıni düşünmekle geciyo. Kaynanam bile bu nasıl çocuk diyo.