Denizalpinannesielif Oğlum 16 aylık olmam üzereyken yürüdü. Bol bol tek elinden tutup yürütün,cesaretlensin.O cesaret denen şey bir anda geliyor içlerine☺️ Bi de bizim büyüklerimiz bebekler gece yürür derlerdi,ki gerçekten oğlum da dahil ailedeki bebeklerin hep gece yürüdüğüne şahit oldum.Hurafe midir bilemem,büyüklerin de vardır bir bildiği☺️