Arkadaşlar ben doğum yapalı 1 yıl olacak neredeyse 3 ay öncesine kadar reglm duzenliydi fakat bu aylar reglim 10 güne bir geliyor tekrar bebek istiyoruz 19 Nisan’da tekrar çalışmalara başladık bebek için ama dün lekelenmemm oldu basık ağrısı baş ağrısı eklem ağrısı var daha önce başına böyle bişey gelen yada tecrubeli olan bı yazsn lütfen hamilelik belirtisi olablirmi bu lekelenme ara ara geliyor bu arada yardım ednn