Bu postu açan arkadaş acaba burada bu yazılanları okuyup etkilenen kaç annenin içini yaktı.. evet yazdıklarınız yalan şeyler değil ama bu platformda böylesine şeylerin yazılması bence çok yanlış. Gaflette bulundum okudum keşke okumasaydım. 5 aylık kızım var ver etkilendim kızıma sarılıp ağlamaklı oldum. Umarım admin bu konuya el atar.