NANANA Ilk Ocak ayinda baslamisti aynid urum ilk defa bebegim aniden ateslendi ardindan durmadan kusmalara baslamisti haataneye goturduk 3 hafta tedavi gordu banada bulasmisti .tahliller verdik once infulenza denildi ama asiri oksuruk bogulma nefessizlik daha coktu. Biz hastaneye yattigimizda surekli bebekler annelrriyle ayni duruma dusmus haldegeliyolardi. O zaman Covid19 testi yoktu ulkemizde ama cok suphelenmistik. 3 haftaicerisinde bebegimdebende akcigerlerimiz pnevmaniye kadar kotulesti tedaviler gecsonucverdi.amacok sukur gecti. 1 aydir ulkemizde sokak yasagi baslatildi markete gitmek icin smsle izin aliyosun oyle 2 saat icerisinde cika biliyosun. Bende 3 4 defa gitmistim ama eldiven maske hersey tedbirli halde.18 gun once aniden ateslendim bogazim gicik yapiyodu once dikkat etmedim ama surekli olunca endislenip ambulansi cagirdik. Geldi bebegimden benden esimden tahlil aldilar. 2 gun sonra tekrar tahlil istediler ama yalnizca benden . O gun daha fenalasmistim nefesim kesiliyodu aldilar haataneye direk .o an hersey bitti zann etdim . Iylesen hatalardan kan alip aktiv hastalara tedavi yapmaya baslamislardi ama hasta cok iylesen azve kanda yoktu .ilacla basladilar ve nefes tedavisine d3vam etti. Ilk 5 gunu canim o kadar yaniyoduki nefesim kesilicek kadar oluyodum bogulmalarim yutkunamamalarim su bile icemiyldum gunlerce 1 kasik corbayutamaz haldeydim. 7 ci gununde biraz hafiflemege basladi ama 9 gununde cok zor gecti kriz gecirdim resmen. Ama ertesi gunden duzrlmege basladim . Son 3 gunde hic bi sikintim olmadi akcigerlerimde pnevmani cogalmis durumda ama testim temiz geldi bugun icin. Onlem adina tekrar hastalanamam icin eve aliniyorum yarindan evde devam edilicek karantine en buyuk sansim bebegim ve esime bulasmamis olmasiyydi. Ama her an ola bilirler onlarda tasiyici gibi risk grubundalar . Yarin evime donucegim cok mutluyum cok heyecanliyim . En cokta bal oglumu ozledim . Kizlar icinizde ufacik bile suphe varsa hemen hic beklemeden test yaptirin .burundan be bogazdan ornek aliniyo ve hic can acitici olmuyo. … merak ettiginiz sorular varsa ala bilirim yardimci ola bilmek adina
Elvin21 NANANA çok çok geçmiş olsun canım benim dört gözler bekliyordum bu haberini allah bir daha yaşatmasın 🙏🏻🙏🏻😍
Rengt Merhaba öncelikle çok çook geçmiş olsun🙏🏻. 45 gün önce sezeryan doğum yaptım. Doğum sonrası 3 haftadır gecmeyen öksürük var. Sadece öksürük belirti olabilir mi?
PrensesRavza Rengt sezeryan sonrası öksürük bende de olmuştu baya sürdü üstelik ben enfeksiyonla doğum yaptığım için olduğunu düşünüyodum ama doktora sordum ameliyat esnasında boğaza bişey takılıyomuş onun etkisi demişti siz yine de doktorunuza sorun tabi ki geçmiş olsun
Rengt NANANA Merhaba öncelikle çok çook geçmiş olsun🙏🏻. 45 gün önce sezeryan doğum yaptım. Doğum sonrası 3 haftadır gecmeyen öksürük var. Sadece öksürük belirti olabilir mi?
Perilla Rengt bende 1 ay once sezeryanla dogum yaptim ameliyathanede uşuttum cok beklettikleri icin zaturre olmusum sulu zature hala iyilesemiyorum
Hohomoromu NANANA benim de oglym aralık ocak ayları arasnda influenza olmustu eşim ateş bogaz agrısı öksürük kızım bronşit olmustu benım astımım var zaten astım atagım tutmustu ard arda hepımz hastalanmstk eşimde diyo ki o ara biz hepımız kesın korona olduk dıyo ama korona olsak bir sürü gorustgmz insan vardı onlarada bulasırdı belkı bız hafuf atlattk ama sannıyorm keske korona olmus olsak daha iyi en azından bida bulasma riski olmaz mutasyona ugramazsa😒
NANANA Hohomoromu o aylarda o kadar insan hasta olduki infulenza denildi ama testleri temiz cikti bize bakan hemsireler ertesi gubden fenalasti
bidunyamutluluk Hohomoromu aynı biz de yaşadık eşim de ben de titredik ateslendik. Oğlum bronşit oldu Şubat’ın sonuydu acaba diyoruz biz de mi korona olduk da hafif geçirdik. 🤷🏻♀️
Muceik Ya canim nasil bi gicikla basladi biraz acarmisin ben kendime pek dikkat etmem ev icinde kalin giymeyi felan hic sevmem bogazim hafif balgamli gibi bigazdan ziyade genzim akiyo gibi yutkunuyorum surekli ama disari son bir aydir iki kere ciktim asiri dikkat ediyoruz esimde ise gitmiyo asiri korkuyorum bi yandanda
NANANA Muceik kuzum malesef disari cikmakla is bitmiyo disqridan gelen her hangi bir esyaya posete bile yapisa biliyo. Ve buzdolabinda daha uzun yasiyomus bu nalet. O yuzden oyle belirtiler varsa mutlaka tssg yaptirin
Gamzeli NANANA cok gecmis olsun rabbim tekrar yasatmasin Ulkemizin basindaki bu durum da tez zamanda gider insallah da yine guzel.gunler goruruz. ♥️
Bendeanneoldum NANANA çok geçmiş olsun biran önce eski sağlınıza kavuşursunuz inşallah eşinize ve bebeğinize kavuşuyo olmanıza çok sevindim rabbim tekrar ayırmasın inşallah 🥰🎈
mozaik NANANA çok gećmiş olsun. Ocakta da gecirdiğinızi düşünüyorsanız ,Siz iki kere korona oldunuz o zaman. InsAllah ilki korona degildir. Bu durum da olan tekrar tekrar hasta olucaz, bağışıklık kazanilmiyorsa eğer 😟
NANANA mozaik maleaef bj hastalik buyuk hasarlar birakiyo arkasindan . Bagisiklik cokmus ozellikle akcigerlerde I birakiyo o yuzden tekrar gecirmee ihtimalide yuksekmis