Emircik ben Hipp kullaniyordum drum Sma Optipro önerdi çok memnunum gaz ve kabızlık yapmadı ,,ama her mama her çocuğa olmuyor deneyerek görürsünüz ancak biz Bebelac verdik 1-2 kez 2 gün kendine gelemedi yavrum gaz sancisindan ama memnun olan çok ,o yüzden sırayla deneyin bence