Mihrimahimmmmmm size naçizane birkaç tavsiye vermek istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın. O ekstra oda hiçbir zaman derli toplu olmuyor. Millet doluşacak diye bir oda yapmayın gerçekten hem eşya yükü dolap yükü yatak yükü.. Evlenirken kayınvalide-peder müdahele etmeselerdi çok daha küçük ev tutar az eşya ile yaşardım. Şimdi yok bu kıymetli, yok şu takım yok bu takım eşyalara oda ayırmaya baslıyorsun… Oğlum 1,5 yasında 7.ayından sonra bizimle yatmaya basladı odasını emzirme sonlandıktan sonra ayırmayı düsünüyorum. Çok sıkıldıysanız ve kendinize özel bir alan oluşturmak istiyorsanız tamam taşının ama baskası için değil sizin için olsun.☺️