Herkese merhaba ,2 yaş civarı bebekler için ne gibi yemekler yapıyorsunuz ? Özellikle kızım çok yemek seçiyor ve makarna pilav dışında bişey asla yemiyor .sebzelerieriştelerin içine rendeleyip pişiriyorum ama hamur işi nereye kadar kabız oluyor.Bazen ben de tarifler de tıkanıyorum.Sizlerde durumlar nedir anneler gün içinde öğünleriniz ve bebeğinizin en sevdiği yemek türü nedir?